Good morning starshine, the earth says hello!

God morgon på er,

Jisses vilken morgon jag har haft... Jag har suttit som en nervös och svettig börsmäklare på Wall Street och skrikit i telefon(okej kanske inte skrikit, suttit i telefonkö), hunnit omboka mötet och ta en bild till bloggen, börjat svara på era frågor i frågestunden och nu SKRIKER magen efter frukost! Pust. 

Himla tur att jag är ledig idag. Eller "ledig"... När jag fick frågan av en journalist utbrast jag: "Jag har inga lediga dagar!!" och det är ju faktiskt rätt sant. På gott och ont(mest gott, som tur är)! Nu ska jag gå och göra i ordning en riktigt lyxig frukostbricka och sätta mig och jobba lite. Vi hörs lite senare, och fråga på i frågestunden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det syns att du har förstorat läpparna annars har man inte det vecket på överläppen

2012-10-19 @ 10:13:39
Postat av: Jane

Undrar som anonym, har du...?

2012-10-19 @ 11:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0