Hemma från stan, nu väntar TV-mys!

Mötet idag gick bra, vi planerade in ett nytt redan i November! Hann dock inte sola, men jag får knapra lite extra D-vitamin ikväll istället. Hur som helst gick jag en sväng på stan efter mötet, köpte en massa smycken i lite enklare stil(känns som det behövs för att väga upp mina mer extrema!) som ni ska få se sen. Trots att det finns en mängd coola nyheter i butikerna nu köpte jag faktiskt inte ett enda plagg! Jag håller på med en grej just nu när jag vägrar köpa saker som är "på modet", jag försöker leta reda på de där grejerna jag kommer vilja använda säsong efter säsong, oberoende av trender! Testa att göra det någon gång, det är läskigt hur påverkade vi blir av mode som ändras från säsong till säsong.

Nu är jag hemma igen och sitter och tittar på 2½ män medan jag bloggar, är det bara jag eller är Waldens fru(i senare avsnitt) samma person som Herbs syster?! Hur som helst, ikväll är ultimata-tv-mys-kvällen; först komedi-maraton på Kanal 6, sedan Danspalatset Playa del Sol och Svenska Hollywoodfruar på 3:an! Jag känner mig som en pensionär som ringar in alla program i TV-tablån, men tisdagkvällarna är verkligen kult för mig!

Den här oversize-clutchen fastnade jag för, kunde inte bestämma mig för om jag gillade den bäst i rött eller svart...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dendär clutchen är hur gammal som helst, just saying

2012-10-02 @ 21:21:29
Postat av: Izabella

Hahah jag hade samma "problem" med den där clutchen! :) ha en bra dag!

2012-10-03 @ 08:10:25
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0