Höstväder, brrrr!!

Idag är det sådär lagom väder ute, precis tillräckligt kallt för att det ska nypa lite i kinderna men ändå så varmt att man klarar sig med en kavaj och några sjalar! Det bästa skulle vara att få skutta mellan övergångsställena med en av Wayne's ljuvliga Chai Lattes i handen...
Nå ja, jag har ju detox-vecka, och det innebär INGET kaffe(hur ska jag överleva?!) och INGENTING i téet. Varken socker, mandelmjölk eller sötningsmedel. Min kropp behöver verkligen en vecka att renas och återhämta sig, stress och koffein tar ut sin rätt tillslut!

Den här veckan har jag också två möten inbokade, ett imorgon och ett på onsdag. Det ska bli intressant, hoppas jag! Tyvärr måste jag skjuta på ett möte ang. Kalmar Fashion Week 2013 samt intervju och fotografering, men jag försöker lära mig sprida ut saker lite bättre och inte bara ta allt i en stress-klump fast det är så svårt när man bara vill göra ALLTALLTALLT NUNUNU. Men det blir nog bra tror jag! Idag har jag dessutom ett väldigt tråkigt mejl att få iväg, och jag drar mig för det men när man väl bestämt sig är det ju ingenting att skjuta på. Snabbt ska det gå, som att dra av ett plåster!

Kommentarer
Postat av: Natta

Vad är det du gör under denna detox vecka då? :)

2012-10-01 @ 13:43:56
URL: http://Bailo.blogg.se/
Postat av: IDASWARDROBE.com

Utan kaffe låter jobbigt :/ Hoppas du klarar dig fint o känner att det var värt det efter denna vecka!
Här har vi också fint höstväder, lite småkallt och soligt :)

2012-10-01 @ 16:37:51
URL: http://IDASWARDROBE.com
Postat av: Lydia

Gud vilken mysig bild!

2012-10-01 @ 17:36:59
URL: http://elementarpartiklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0