Jobb och lunch

Jag vet att jag är världens tråkigaste bloggare just nu men när jag har en ny idé som jag verkligen tror på vill jag bara gräva ner mig totalt och jobbajobbajobba, det är knappt ens Erik lyckas prata med mig när jag är såhär!
Det allra roligaste som jag ser mest fram emot är att jag kommer kunna erbjuda jobb till ER, mina fina läsare! Riktigt, riktigt kul, och dessutom har jag en plan att lyfta unga företagare som kommer bli så fantastiskt bra... Herregud vad jag vill säga vad det är, men jag måste hålla tyst ett tag till. Det är ju ändå en bra bit kvar!

Nåja, ni vet att ni kan mejla mig på [email protected] redan nu om ni vill sälja in era UF-företag i tid va? Jag hinner inte svara på allt men ska se till att spara alla mejl i en mapp!
 
 Just nu: Orkar/hinner inte laga mat så jag värmer lite pasta och tar en working lunch!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så kul!!

2012-10-19 @ 16:15:36
URL: http://myfunnyparadise.devote.se
Postat av: bajamaja

Du är minsann en imponerande kvinna.

2012-10-19 @ 17:18:08
Postat av: Anonym

BLOGGA

2012-10-20 @ 02:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0