Som Dolly Parton sa: Nine to Five!

Hejsan igen!

Nu sitter jag och borde(egentligen) plugga matte, men det är ju så mycket roligare att jobba med min senaste idé...!
Att ha/starta ett företag är lite som att bli kär, först är man nykär och vill hålla på med det hela tiden dygnet om 8 dagar i veckan, sen kommer problemen och man vill bara gråta och sliter sitt hår och är beredd att ge upp, men efter det kommer den där "äktenskaps"-fasen när man är trygg i det man gör och har skaffat en hållbar rytm! Ja, sen slutar ju företagsidéer också i skillsmässa ibland, men ni förstår principen...

Förresten - jag hittade nyss en annan bloggares främsta produktinköpskälla, jag tycker sånt är så himla intressant; att få se deras vinst på varorna, se hur stort lager de har/är i behov av(kundefterfrågan alltså) osv. Superkul att se, samtidigt som jag ibland kan glida ur buisness-kvinna rollen och bli en typisk tonåring som känner för att ta in varenda produkt och sälja dom till ett lägre pris bara på pin kiv! 
 

Kommentarer
Postat av: alice

ååååh vad fin:D<3

2012-10-17 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0