Just nu:

...Läser, jobbar, smuttar på mineralvatten och tittar på Oprah. Violet håller mig sällskap, jag vet inte ens själv hur hon ligger utan det är bara en massa tassar överallt! Just nu mår jag rätt bra, men det värker i mina revben och bak i ryggen, vågar inte börja googla för det slutar aldrig bra - man tror alltid att man har cancer och mår plötsligt tio gånger sämre än man gjorde från början.

Idag har jag en "rehab"-dag med mig själv, strax ska jag sätta mig ner med block och penna och göra några listor. Jag älskar listor, om det inte vore total tönt-stämpel på det skulle jag skriva listor för ALLT här i livet! För att vara free spirited kan jag nog vara förvånansvärt organiserad, men det kommer inte naturligt som för exempelvis Erik. Det är ju därför jag vill ha med honom på ett företag! Vi skulle vara ett perfekt team, jag har driven och kreativiteten, han har planerandet och strukturen. Hör du det älskling?! Äh, jag tror jag får ge upp på den biten, tusan också...
Jag glömde säga det - gjorde mina naglar hos de duktiga tjejerna på Center Nails som vanligt, jag är nöjd; naglarna är korta, välvårdade och vällackade!

Kommentarer
Postat av: alcie

åh såå söt kissemiss^^<3

2012-10-10 @ 17:26:24
Postat av: Anonym

<333333

2012-10-11 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0