Luxe breakfast

God morgon allesammans,

Jag vet, idag igen!!! Men till mitt försvar har jag varit vaken några timmar, Erik skulle iväg och jobba så jag gjorde en sandwich åt honom att ta med(vi låg och drog oss i sängen lite för länge), kände mig jättehemmafruig! Sen vaknade min lillasyster, så jag ställde mig och stekte amerikanska pannkakor och gjorde varsin stor kopp varm choklad som vi sen satte oss och åt framför Mean Girls, den ultimata tjejmysmorgonen!

Idag ska jag sätta mig och läsa igenom frågorna jag fått skickade inför intervjun imorgon, sen måste jag bokföra veckoomsättningen för Gypsy Groupie och ta itu med en del skolarbete. Men det blir nog en skön dag i alla fall, det är sånt härligt söndags-väder, mulet och småregnigt, perfekt för en dag med arbete från soffan framför en film och med en kopp té brevid!


Kommentarer
Postat av: alice

Åh sånt mys!<3

2012-10-14 @ 13:50:48
Postat av: goastina

Hihii viliken gullig syster och flickvän du är;)

2012-10-14 @ 14:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0