Maison Martin Margiela för H&M

Herregud vad jag älskar den här kollektionen! Det måste vara min absoluta designer-for-H&M-kollektion någonsin, jag följde pressvisningen via mobilen och småpep för mig själv av förtjusning hela tiden. It's right up my alley, my cup of tea, the glove to my hand - you name it!! Visst är den to die? Jag älskar de maskulina, följsamma siluetterna och behagliga färgskalan, take note allihopa för bilderna nedan kunde lika gärna ha varit min önskelista för julen(Erik, mamma och pappa - jag pratar med er!!)...

Look 1, 2, 4 och 6 är mina favoriter, den sista klänningen är verkligen helt makalös och jag har ju fått en grej för djupa urringningar just nu. Nr 5 är fantastisk den med, hade jag varit 1.75 hade jag utan tvekan slagit till på jeansen OCH tröjan... Candy-clutchen är ju också helt fab!

Här dör jag lite... Det första ser ut som en modern version av Carolina Herrera, draperingen på den andra är fantastisk, jackan på nummer tre måste jag ha och den sista... tja, den skulle jag kunna kopiera rakt av!

Hatten av för MMM och H&M, jag älskar det! Vad säger ni? Hiss/diss?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja, inte riktigt min stil och sista jackan var ju sjukt ful ser ut som ett ecätke!Ä'+

2012-10-31 @ 15:31:44
Postat av: Anonym

Nja, inte riktigt min stil och sista jackan var ju sjukt ful ser ut som ett ecätke!Ä'+

2012-10-31 @ 15:31:44
Postat av: Anonym

Nja, inte riktigt min stil och sista jackan var ju sjukt ful ser ut som ett ecätke!Ä'+

2012-10-31 @ 15:31:44
Postat av: Anonym

Nja, inte riktigt min stil och sista jackan var ju sjukt ful ser ut som ett ecätke!Ä'+

2012-10-31 @ 15:31:44
Postat av: Anonym

Nja, inte riktigt min stil och sista jackan var ju sjukt ful ser ut som ett ecätke!Ä'+

2012-10-31 @ 15:31:44
Postat av: Evve

Håller med anonym om jackan, gillar dock de glittrande tightsen:)

2012-10-31 @ 16:05:57
Postat av: Hanna

Kreativt för att vara H&M, har aldrig riktigt varit en sucker för det snittet men jag är impad :D

2012-10-31 @ 17:01:54
URL: http://aggrooptimist.blogg.se/
Postat av: Maria

Glittriga tightsen var ju fina men resten? En fet diss på detta samarbetet tyvärr..

2012-11-03 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0