MÅLSÄTTNING V. 43

MÅL V. 43

JOBB/SKOLA: Ta fram preliminära anställningsuppgifter och göra upp en tidsplan, börja skissa på layout. Kolla upp skolarbetet för fredag och färdigställa SO-arbetet om Den Stora Depressionen, sen har jag läxor som måste göras! OBS: Glöm ej ta med matteboken hem innan höstlovet.

PRIVAT: Fira 2-årsdag med Erik och åka till London för en lång-weekend, äta gott och gå på musikal och bara mysa!

HÄLSA: Ta upp yogan på tisdag! Annars struntar jag i allt sånt för resten av veckan, när man reser måste man få unna sig utan dåligt samvete.

ÖVRIGT: Bli bättre på att slappna av och få bättre balans, komma iväg och sola någon dag innan vi åker, boka tid med banken och försöka klämma in ett möte på måndag.

Nästa vecka handlar om att varva ner och samtidigt vara effektiv för att kunna njuta av en trip till London som inledning på höstlovet! Jag satsar på att göra saker jag mår bra av, skolan lugnar ner sig inför lovet och går på sparlåga, Erik och jag ska fira vår 2-årsdag lite enklare(kanske sushi och en film?) innan vi åker iväg på fredag och jag ska gå på min första yoga-klass på över ett år! V. 44 har jag ingen skola vilket innebär extra mycket jobb, det gör att jag kan unna mig lite ledighet nu. Kort och gott ser det ut att bli en riktigt härlig vecka, och herregud vad jag ser fram emot London!!


Vackra London! Vad är era absoluta have-to-see?

Kommentarer
Postat av: Madde K

Camden Town kan man inte missa när man är i London! :)

2012-10-21 @ 18:36:38
URL: http://maddeswellbeing.blogg.se
Postat av: Ddd

LONDON EYE!! Ett måste!

2012-10-21 @ 20:57:22
Postat av: Nj

kommer du att blogga som vanligt när du är borta? :)

2012-10-22 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0