Måndag igen

Godmorgon!

Nu sitter jag och äter en lyxig frukost medan jag tittar på "What not to wear", hur kommer det sig att i slutet av sånna program ser den stackars deltagaren alltid ut som en liten tant?!
Nåja. Strax ska jag gå och göra mig i ordning innan jag kilar iväg på min intervju, efter det ska jag möta upp Erik för en lunch på stan och sedan är det skola som gäller! Funderar på att sola några minuter efter det, vi får se, usch vad hände med den planen...? Jag har bara kommit iväg en enda gång!

Nej hörrni, nu ska jag lägga på ett kol! Ha en superdag så hörs vi lite senare!

Kommentarer
Postat av: Alicr

Mumsigt^^<3

2012-10-15 @ 13:13:06
Postat av: Anonym

Vad är set i glaset?

2012-10-15 @ 13:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0