Marks & Spencer

God morgon på er!

Idag köpte vi hem frukost från Marks & Spencer, bland annat sushi-"snacks" för bara 1 pund! Kan ni tänka er?! Jag sa till Erik att om inte det är anledning nog att flytta hit vet jag inte vad som är det.
Maten var i alla fall superfräsch, bara naturliga ingredienser och inga tillsatser så jag är verkligen i himmelriket!

Nu ska vi göra oss i ordning innan vi ger oss iväg till Portobello Road, solen skiner utanför men det är verkligen svinkallt så idag gäller ordentliga kläder. Förhoppningsvis lyckas jag få igång internet men annars hörs vi när jag är på hotellet nästa gång! Ha en fin lördag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Alice

Yummy^^<3

2012-10-27 @ 11:11:42
Postat av: Alice

Yummy^^<3

2012-10-27 @ 11:11:43
Postat av: http://paulamering.blogspot.com

food from m&s! really delicious!

2012-10-27 @ 14:08:49
URL: http://paulamering.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0