Matte-mode...(Och inte den sortens mode!)

(Nja, jag är nog inte riktigt nöjd med den här blogglayouten men vi får allihopa stå ut ett tag till!)

Jag har precis stängt igen matteboken efter en timmes frustrerat nötande - som ni vet har jag ju matte för två årskurser att plugga in, och jag kan lova att med en hjärna som precis börjar återhämta sig är det inte jättekul... Men det går, sakta men säkert framåt!
Just nu känns det som jag har all tid i världen, men ändå inte tillräckligt för att fokusera på EN grej och göra DET bra! Jag liksom flaxar och far omkring på typiskt Elin-sätt och är överallt och ingenstans utan att få något gjort känns det som! Hmm, höstlovet kanske är mer välbehövligt än jag tror...

Cucumbersandwich är min stora craving just nu!

Kommentarer
Postat av: Julia [Stil & Foto]

Det hade ju faktiskt kunnat vara leggings med siffror på eller liknande :D

2012-10-22 @ 21:52:30
URL: http://kindofjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0