Middagsmys

Vi bestämde oss för takeaway efter att ha insett att ingen ville byta från mjukisbyxor, vilket resulterade i en tur till Marks & Spencer och YO! Sushi för plock och gott. Förresten, imorgon måste jag visa er vad jag fick med mig hem idag, jag verkligen ÄLSKAR shoppingen i London! Och nu fick jag inte ens med mig särskilt mycket hem... Fast i och för sig, det beror på om man ser det ur mitt eller Eriks perspektiv - en klänning, ett par kritstrecksrandiga kostymbyxor, ett par boots, två par örhängen, fyra ringar, en paljettcardigan och otaliga koppar Vanilla Latte är väl inte så mycket, eller...?
Nå ja, imorgon ska vi köra på en ordentlig turist-dag med allt från Buckingham Palace till St Pauls och Afternoon Tea! På kvällen ska vi förhoppningsvis fira grandmère också, då ska jag passa på att inviga min nya klänning.
Nu ska jag gosa upp med Erik och titta på TV i sängen, det har varit en lång underbar dag och imorgon kommer bli lika bra! Godnatt alla mina läsare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det där bredvid sushin...?

2012-10-28 @ 01:04:11
Postat av: Anonym

Vad är det där bredvid sushin...?

2012-10-28 @ 01:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0