Ny header?

Nu när jag klivit av stil är jag sugen på en ny header, en med BILDER i för första gången på över ett år!
Frågan är vilken stil vi ska köra på den här gången...? Herregud, jag känner mig som en pensionär, helt ur banan och noll koll... Har ni några förslag? Jag ska nog ta och boka in en fotografering när jag kommer hem från London, men jag har verkligen INGEN ANING om vilken stil jag vill ha! Buisness? "Teen"? Gypsy? Naket á la glamour-modell?! Nja, okej då kanske inte...

Såhär såg i alla fall en av mina gamla headers ut, när jag bloggade på devote:
Himmel, det var inte igår...

Kommentarer
Postat av: Alice

Nae så SÖÖÖT^^<3

2012-10-25 @ 19:58:17
Postat av: MyzaaN

Du har kanske redan svarat på den här frågan, men har inte haft tillgång till dator. men hur kommer det sig att du hoppade av stil ? :)

2012-10-30 @ 21:12:10
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0