Hämta andan lite snabbt

Pust... Intervjun avklarad! Det känns som det gick bra, Ia var supertrevlig och det jag är mest orolig för är nog fotona. När jag fick smeknamnet Druggie för tre år sen var det INTE pga droger utan för att jag alltid lyckades se så drogad ut på bilder... Det har ju inte släppt om vi säger så! Nåja. Det blir nog bra. Vi pratade om bloggpriset som årets modebloggare, framtidsplaner och väldigt mycket om pressen man kan känna som ung tjej idag. Det var väldigt bra och intressanta frågor, så kul!

Nu sitter jag och väntar på Erik och sen ska vi iväg och käka lunch. Någon som kan gissa vad jag vill äta...?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag bor inte i Kalmar så kan i inte lägga ut intervjun när tidningen kommer? (: tycker den låt intressant!

2012-10-15 @ 13:35:33
Postat av: Emelie

Jag bor inte i Kalmar så kan i inte lägga ut intervjun när tidningen kommer? (: tycker den låt intressant!

2012-10-15 @ 13:35:43
Postat av: mary

hmmmm....pizzapalatset?:D

2012-10-15 @ 14:37:57
URL: http://coolestmary.bliggse
Postat av: Josefin

Sushi kanske? :)

2012-10-15 @ 15:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0