Söndagsmiddag med familjen

Hej på er! (Eller god morgon för min del...!)

Jag gick upp för ett litet tag sedan, min dygnsrytm har verkligen gått bananas! Erik ligger kvar och drar sig/halvsover i sängen, vi är verkligen totalt olika på det sättet - när jag vaknar vill jag bara UUUUPPPP och få sätta igång med dagen direkt, han vill gärna ligga kvar och gosa och dra sig i en timme eller två. Men det är alltid härligt att få en extra timme för sig själv såhär på morgonen!

Idag ska vi äta söndagsmiddag med min familj, det blir boeuf bourguignon(morot bourguignon för min del haha). Gott! Trots att jag inte dricker ÄLSKAR jag att ha vin i mat, det är nog bland det godaste som finns. Risotto, svampsoppa med vitvin och en riktigt fin rödvinssås är underbart. Nej nu tror jag min slöa pojkvän börjar vakna till liv, vi hörs lite senare!

Förresten, jag somnade med blött hår igår och vaknade såhär:

Kommentarer
Postat av: Frida

Asso igen är lika vacker när man vaknar som du människa....

2012-10-21 @ 12:38:53
Postat av: Anonym

Men HAR du opererat näsan för den ser inte ut som här http://thegypsy.blogg.se/2012/october/kanner-ni-igen-mig.html

2012-10-21 @ 13:08:55
Postat av: Anna

Alltså anonym, Elin är 17 år jag tvivlar ju starkt på att hon skulle operera näsan.

2012-10-21 @ 17:02:42
URL: http://d.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0