Sushi och middagsmys

Vilken vardagslyx det är med sushi till middag mitt i veckan!
Idag sa jag ju att jag skulle ta det lugnt, och jag gör ingenting halvdant - sushi, Forrest Gump och en vaniljpannacotta med kolasås till nio-téet! Myslyx fullt ut, det förtjänar jag.
Är superspänd på grejerna som kommer upp i butiken imorgon med, vi har stora planer på G men jag vill inte säga något än, vi får se när bollen sätts i rullning! Så kul!
Nej hörrni, nu ska jag fortsätta se på filmen, jag har sett den förut men det är ju en klassiker man inte kan tröttna på. Har ni sett den? Gör det! Och ha en mysig kväll alla mina fina läsare!


Kommentarer
Postat av: Alice

FUSK!!!!<3

2012-10-11 @ 20:38:01
Postat av: Evelina

Goooooootttt!!

2012-10-11 @ 20:47:41
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se
Postat av: _

Vem äter du med

2012-10-11 @ 21:58:51
Postat av: Hansochgretaslillebror

Hahaha men GUD vad år det där bruna?! Ser ku ut som BAJS Elin Hahaha! Är det en fisk elr ngt??

2012-10-11 @ 23:50:04
URL: http://xn--kfqqslflvogog-qfb.xn--slf-una
Postat av: Anneli

Forrest Gump är en av de bästa filmer som gjorts :) En av de saker som gör den så fantastisk är att man i vissa scener skrattar så man får ont i magen, bara för att gråta hysteriskt i nästa.
man blir berörd på alla sätt!

2012-10-12 @ 19:08:48
URL: http://anneliwallander.blogg.se
Postat av: sofie

alltså vad är det där bruna?! Haha har alltid undrat, det ser så gott ut!! :)

2012-10-20 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0