Svar på frågestunden del 3

Hur sminkar du dig till vardags? 
- Jag är ganska extrem i allt jag gör, för det mesta sminkar jag mig inte alls men annars kör jag all in med sotade ögon, foundation, concealer, puder, rouge, läppstift och ögonbrynsvax.

Hur pinsam är du? 
- Ur en normal människas synpunkt – VÄLDIGT. Jag är den där lustiga människan man ser på stan ibland som dansar fram(ibland väldigt dramatiskt kan jag tilläga) och bara är allmänt annorlunda. Jag har inga problem med att tvärstanna mitt i gatan och vända mig om och utbrista: ”Jag älskar hennes kappa!” och vrålstirra. När jag är glad är jag väldigt free spirited, jag är lycklig och tänker sällan på vad andra tycker! Jag tror nog Erik tycker jag är pinsammare än jag gör, ibland går han över till andra sidan gatan för att slippa synas med mig…

Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år? 
- Om tio år är jag 27, då vill jag försörja mig på mina företag, ha en lyxig penthouse lägenhet med stora fönster ut över London eller Stockholm, ha blivit bättre på att delegera arbete och har mer tid för mig själv och att umgås med de jag älskar. Jag vill ha startat en liten snabbkedja med vegansk mat som hobby-företag för att jag har råd med det och vara glad och nöjd med mitt liv!

Vart i Kalmar bor du ungefär? ;)
- Haha, jag bor utanför Kalmar men man ser mig oftast i city eftersom jag går i skola där, av respekt för mitt privatliv går jag sällan in på mer detaljer än så! Det kan ni förstå va?

Hur gjorde du med dina föräldrar för att få sova i samma säng som din pojkvän? Eller har ni helt enkelt lovat att inte ha sex? 
- Vilken fråga! Det har aldrig varit en diskussion för mig, jag har helt enkelt sagt att ”Idag sover jag över hos Erik” och mina föräldrar litar på att jag kan ta hand om mig själv!

Dricker du sprit? 
- Nej det gör jag inte, jag har aldrig druckit eller varit full!

Festar du ibland? Om nej, varför inte? 
- Jag gjorde det för några år sedan, men nej, idag gör jag inte det. Jag föredrar en mysig hemmakväll eller middag på en lyxig restaurang framför att festa och dricka, dessutom tycker jag det är obehagligt att se folk förvandlas mitt framför ögonen på mig när de är fulla.

Tror du att du och erik kommer skaffa barn o gifta er?
- Ja, det tror jag. Hoppas i alla fall, vi ska ju misshandla våra barn med världens fulaste och knäppaste namn! 



Sådär, det var sista delen i frågestunden! Jag tänkte säga att det var ju kul att det kom lite frågor om mig och Erik med tanke på att vi har varit tillsammans i 2 år idag, men sen läste jag frågorna igen och hmmm.... Nåja, ni ställde väldigt bra frågor måste jag säga, det var jättekul att svara!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vet ej varför men när jag var inne på en App som heter djurvänligt så tänkte jag att jag borde tipsa dig om den. I denna App så finns det en lista över företag i Sverige som 1 inte handlar med päls 2. Smink som inte är djurtestat (även om jag finner petas lista mycket bättre) och 3. Företag i Sverige som säljer veganmat (och specificerat vad det är som är veganskt) :)
Jag själv har funnit denna App mycket tillfredsställande för ibland är det en djungel att hitta saker därute som är djurvänliga.
Lycka till :)

2012-10-24 @ 16:34:34
URL: http://dreamsaboutjanedoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0