THE BASICS: Coming soon!

Jag erkänner, jag är head over heels för grejerna vi fått in på Gypsy Groupie! De är inte uppe på hemsidan än, men här får ni ett smakprov på några av mina favoriter; en kort bomberjacka, en bas-topp med en twist(notera den assymetriska slitsen) och den perfekta, svarta väskan som passar till - och får plats med - ALLT. Tröjan kommer även finnas i rosa!

Vad gillar ni bäst? Jag måste nog välja väskan, den är perfekt för mig som bär runt på halva mitt liv vart jag än går! Fast å andra sidan, basic-with-a-twist får jag aldrig nog av...


P.S - De som mejlat mig ang. samarbete med Gypsygroupie.com, jag sparar alla mejl men har tyvärr inte tid att svara på allt. Jag kollar igenom era bloggar och när/om ett samarbete blir aktuellt kontaktar jag er! (Och jäklar vilka duktiga bloggare jag har som läsare!!)
 

Kommentarer
Postat av: Frida

JAG MÅSTE HA BOMBER JACKAN! vad kostar den?!

2012-10-11 @ 17:27:54
Postat av: Stina

Min favorit är nog också väskan, kommer ni få in den i brunt? ^.^

2012-10-11 @ 17:56:20
URL: http://sdf.s
Postat av: Malin

Ser fram emot tröjjan i rosa :D

2012-10-11 @ 22:09:12
URL: http://hj.hg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0