The Body Shop-ing

Hej igen hörrni!

Det blev lite shopping på The Body Shop, ett mango body butter(är det bara jag som tänker på JD när jag hör det? "Did you EAT my mango body butter?!" "NO! ...I schmeard it on a bagle..."), ett schampo och ett satsuma lipbalm. Ångrar att jag inte köpte deras Madagascan Vanilla Flower fragrance mist, där har jag nog en ny favorit så jag får gå tillbaks imorgon...

Nu ska jag fixa i ordning ett inlägg med bilder från idag, ville bara säga hej först! Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur mycket billigare är grejerna från BS i London? Ska med dit snart nämligen :)

2012-10-28 @ 19:30:21
URL: http://Cutelittleelephant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0