Tidagsmorgon

Godmorgon allihopa,

Oj vad igår var stressigt! Det märks, jag får alltid så svårt att varva ner och sova då. Efter skolan stannade jag kvar och pratade igenom vår uppgift i ledarskap med Evelina(vi ska leda dagens idrottslektion, hjälp!), sen kilade jag iväg på ett hastigt möte med en samarbetspartner(det gick bra, uppföljning om två veckor!) innan jag åkte hem - precis när jag sätter foten innanför dörren ringer mobilen, det är en reporter från Barometern. Vi bokar in fotografering och intervju nästa måndag, jag ber om att få frågorna innan(ska sätta mig med dom i helgen tänkte jag). Efter det sätter jag mig och kollar igenom eventuella framtida leverantörer för Gypsy Groupie, jobbar och pluggar. Pust!

Idag ska jag försöka hålla tempot nere(nåja, FÖRSÖKA) och funderar på att kila iväg och sola efter skolan och kanske boka in en tid för manikyr? Jag är sugen på fransk!
Nu ska jag njuta av min morgon så vi hörs lite senare, hoppas ni får en fin dag!
Min favoritfrukost när magen är stressad - en kopp té och en vit rostad macka med smör och marmelad!

Kommentarer
Postat av: Ali e

Du är min idol!<3

2012-10-09 @ 12:07:48
Postat av: Claudia

SHit kvinna alltså hur orkar du egentligen?!

2012-10-09 @ 15:43:38
URL: http://Guy.3
Postat av: lolo

God frukost! :-)

2012-10-09 @ 16:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0