Tisdagsmorgon och soffhäng

Hejsan mina läsare!

Då var det tisdag igen, en ganska lugn dag för mig tror jag - lite jobb nu på morgonen, sen skola i några timmer, eventuellt sola(VARFÖR orkar jag inte pallra mig dit?!) sedan mer jobb och kanske bio ikväll. Det låter väl ganska bra va?
Nå, nu sitter jag med min standardfrukost, avokadomacka och apelsinjuice med fruktkött(godast!) och ska strax kila iväg och klä på mig och göra mig i ordning! Jag ser fram emot att få träffa Erik sen, jag hade en riktig mardröm om att han gjorde slut och lämnade mig för en tjej med lila hår, herregud vilken dröm...

Ps - Glöm inte att ni kan följa mig på instagram, thegypsyelin heter jag där!


Kommentarer
Postat av: Saris

Jag följer! :D

2012-10-16 @ 12:50:49
Postat av: lalle

Älskar din insta, du verkar så avslappnad ;)

2012-10-16 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0