Anna Dello Russo for H&M - Complete Collection!

Jag är nog inte en av dom som längtat mest efter Anna Dello Russos kollektion för H&M - både Anna och jag är smyckesfanatiker, men har totalt olika stil och jag har därför inte riktigt engagerat mig. Men när jag nu fått se den kompletta kollektionen är jag positivt överraskad! 
Faktum är att jag älskar de flesta smyckena, från No.06-14, no.23, no.27-31 och alla solglasögonen. Berlock smyckena är inte min stil, lika lite som turkos lack och lårhöga, tajta stövlar. Eller ja, det senare är snarare för att mina ben inte kan hantera modellen... Vi får se om något lockar när det kommer ut till försäljning, allra sugnast är jag på settet i orange med pärlor! Vilka är era favoriter?
P.S - På tal om accessoarer... Jag har hittat en fantastisk leverantör av underbara vintage-smycken, förhoppningsvis kan vi lansera den första smyckes-kollektionen på GG runt jul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

när kommer kollektionen ut? är riktigt sugen på dom knähöga stövlarna!:)

2012-09-15 @ 09:07:05
URL: http://urbanstyle.se/kmstyle
Postat av: alice

SOLGLASÖGONEN!<3

2012-09-15 @ 11:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0