Att skaffa kontor...

Bloggen växer, Gypsy Groupie växer, JAG växer - hela varumärket växer så det knakar, och någonstans växte jag ur det här med att sköta allt uppkrupen i en fåtölj med datorn uppslagen i knät. Nu är jag sugen på ett kontor! Någonstans där jag kan tapetsera väggarna med planering och inköpsinspiration, en stor väggkalender fullbokad med härliga tider att passa, ett skrivbord att slå sig ner vid, sätta ifrån sig take-away kaffet och slå upp laptopen på.

Norra Vägen skulle passa mig perfekt, väldigt centralt och med gångavstånd till skolan(bokstavligt talat bara att kila ner och svänga runt hörnet!). Ett eget ställe att fokusera och organisera på, det är drömmen!
Med GG som bas är utgiften inga problem, men ett kontor om något är en investering. Kommer det effektivisera arbetet tillräckligt för att öka vinsten ytterligare? 
 
( P.S - Sen har vi som alltid åldersfrågan... Någon som vet om man kan skriva på pappren när man är under 18 år eller om det går att lösa?)

Norra Vägen har det perfekta läget, jag kan springa mellan skolan och kontoret på en rast och har dessutom gångavstånd till sushi, yoga och manikyr, lyx!

Inredning - nästan lika kul som kläder! Jag vill ha personlighet utan för mycket plottrighet, gärna en slags tyngd i rummet...

Kommentarer
Postat av: siva sj

åååååh så häftigt :D

2012-09-03 @ 20:46:25
Postat av: Eleni

Hallå där!
Du e så jävla bra! Såg din kommentar på kenzas blogg. Du har så rätt så :)

2012-09-03 @ 23:14:30
URL: http://minendo.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHAHAHA jo tjena at du skulle ha råd med det du vem tror du att du rä

2012-09-04 @ 08:22:46
Postat av: Anonym

HAHAHAHA jo tjena at du skulle ha råd med det du vem tror du att du rä

2012-09-04 @ 08:22:47
Postat av: Anonym

HAHAHAHA jo tjena at du skulle ha råd med det du vem tror du att du rä

2012-09-04 @ 08:22:47
Postat av: Anonym

HAHAHAHA jo tjena at du skulle ha råd med det du vem tror du att du rä

2012-09-04 @ 08:22:47
Postat av: Gia

Hur många läsare har du ungefär? :)

2012-09-04 @ 10:58:31
Postat av: MyzaaN

Jag tror att det kan vara bra med ett kontor, lättare att känna att man jobbar där och sen slappar hemma! Skilja lite på företaget och umgås med familjen!

2012-09-04 @ 12:51:05
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Hanna

Vad kul att se att det är precis runt hörnet från mitt hus!

2012-09-04 @ 21:12:46
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0