Burrrrr....

Det var verkligen MÖRKT ute när jag gick upp idag. Min dygnsrytm kan vara hur bra som helst, men jag klarar verkligen inte mörker! Så nu har jag försökt mota bort det med D-vitamin tabletter och apelsinjuice med fruktkött, lite "fusk"solsken när det behövs helt enkelt. 
Dessutom har jag fåtte dille på rostade mackor med smör och tomat med malet grovsalt och svartpeppar på! Riktigt gott, men jag har ingen aning om vart jag fått det ifrån!

Idag ja... Tisdag igen, och jag har mejl som borde varit besvarade helst igår, jag ska försöka hinna sola och hämta ut paket och lite annat, luncha på stan med Erik och sen tror jag faktiskt jag är ledig, så skönt!
Jag känner mig lite slö och seg men förhoppningsvis går det över snart - det kan nog bero på det dåliga vädret som är nog för att göra vem som helst deprimerad...

Kommentarer
Postat av: Myra

PANKBANKEN har nyss släppt sin nya låt med en go musikvideo! Låt mig veta vad du tycker, och gillar du den - så delar du den! :) http://www.youtube.com/watch?v=W9Ron-u6U-g

2012-09-25 @ 12:22:47
Postat av: Emma

Hej! Jag har en fråga angående Din onlinebutik gypsygroupie, men jag hittar inget ställe jag kan kontakta dig på. Har du någon mailadress jag skulle kunna maila? :)
Hälsningar
Emma

2012-09-25 @ 13:42:19
URL: http://worldoffashion.blogg.se
Postat av: Julia

Åt fyra sådana mackor idag! Så jävla gott!!! Tack för tipset!kram

2012-09-25 @ 18:29:09
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0