Vardagskonstraster

Från mode på slottet till CSI i soffan, jag har smällt i mig både toast, pasta och kakor - när man jobbar mer behöver man ju också äta mer, även om det är då det är som lättast att missa det!

Idag har ändå varit en rätt trevlig dag, jag stannade kvar hos Erik medans han tränade och åt ris med ketchup och såg på Cougar Town. Jag älskar verkligen att vara där, bara sitta på sängen och ha tjejmys med mig själv och insupa allt lugn och alla färger! Tänk, om en månad har vi varit tillsammans i två år, vad tiden går fort... Haha, vet ni, det känns som företagen börjar hoppas på giftermål nu för idag fick jag ett mejl av en butik som ville sponsra mig med en bröllopsklänning! Snacka om press! Vad säger du älskling, börjar det bli dags...?

P.S - Vilken himla lustig bild det blev, tydligen har jag en hemlig talang att kunna se ut som Farbror Bosse i Yrrol-filmen när jag äter toast!


Kommentarer
Postat av: Alice

Hihi sötis<3

2012-09-21 @ 07:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0