"Dom är precis som vi"

God morgon måndag!

Har precis varit ute på en morgonpromenad, nu sitter jag och tittar på "Jims Värld". Såhär glamourös är jag alltså på mornarna, lång täckjacka, joggingskor och mjukisbyxor! Funderar på att hoppa in i duschen och sedan ta itu med lite jobb. Jag älskar måndagar, jag får alltid så mycket gjort och det är ju på måndagen man sätter tonen för resten av veckan - jag bestämmer att den här veckan ska bli effektiv på alla plan; effektivt arbete och effektiv avslappning! 
Nej, nu ska jag snart ta och plocka fram kläder för dagen och blanda till lite Iced Vanilla Latte, men först ska jag unna mig några minuter till vid TVn, vi hörs sen!

SPOTTED: The Gypsy carrying out trash!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH underbart!!

2012-09-03 @ 11:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0