En del av mitt skrivbord

Det är väldigt sällan jag faktiskt sätter mig ner vid mitt lilla "kontor", det är alldeles för lätt att fastna överallt och snabbt och smidigt bara fälla upp datorn där. Men när jag väl sitter här framför en riktigt STOR skärm, omgiven av inspirationscollage för Gypsy Groupie, citat ur tidningar, en engångskamera full med minnen, Balmains FW-12 kollektion(som förresten borde bytas ut snart), en glasskulptur jag fick samtidigt som jag vann "Årets Modebloggare 2012", färgscheman, levande ljus, Frank Sinatra-albumet jag fick av Erik i födelsedagspresent... Tja, det har en helt egen känsla, och det är nog egentligen här jag känner mig lugnast och mest fokuserad! Vart koncentrerar ni er bäst? Där ni kan fokusera helt utan störningsmoment eller där ni är omgivna av saker som betyder något?

Kommentarer
Postat av: Anna maria

SNYGGT

2012-09-29 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0