Förmiddagsshopping

Min inkorg är verkligen kaos just nu, men som tur var låg ett mejl från Sheinside ganska högt upp! Jag brukar inte ingå samarbeten med företag som inte erbjuder regelbunden leverering(blir för mycket att hålla reda på med så många kontakter), men idag blev det ändå så att jag klickade hem den här oversizekavajen och en gosig jacka... Lite gratis-shopping såhär på förmiddagen, som protest mot det tråkiga vädret!
Vad tycker ni om den?

Annars så regnar det, ett lätt duggregn som har pågått hela morgonen, men jag tror bara det kommer förstärka den där känslan av att vara i en "modebubbla" under visningen. Vardagsmagi! 

ca 230 kr, Sheinside

Kommentarer
Postat av: :))

Aj like it!

2012-09-22 @ 14:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0