GG planering, skola och möte

Nu sitter jag parkerad i skolan och ska strax kila iväg till min Engelska-lektion! Fingrarna är sådär läskigt, mysigt skakiga som de är när man är fylld av för mycket energi(och kaffe). Usch, jag måste börja dra ner, hjärtat rusar... Hur som helst, jag har hittat bl.a. en helt fantastisk pyjama-inspirerad kavaj i vitt med svarta kanter som jag är sugen på att köpa hem lite samples av. Väskan ni ser på bilden kommer förresten upp nån gång i veckan, den kan jag varmt rekomendera, kanonbra! Vår grymma nyhet Camel Bag har blivit en storsäljare också, så den ska vi ta in i fler färger, det är verkligen den ultimata skolväskan. Åh, och vi håller på att ladda upp rejält med fuskpälsar i olika storlekar och modeller, jag tror jag smäller av så fina dom är, ni kommer dö!
Måste rusa nu, två timmar och sen är det dags för möte, vi hörs efter det!





Kommentarer
Postat av: Marie

Alltså Elin hur orkar du?!

Svar: Haha! ♥
Elin Henriksson

2012-09-10 @ 13:16:44
Postat av: Frida

Ååå så gosiiigt med fuskpälsar!

Svar: Åh jag vet, übermys!!
Elin Henriksson

2012-09-10 @ 15:23:22
URL: http://myfunnyparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0