GRATTIS syrran!

Dagens firande är över, jag älskar det klassiska födelsedagskalaset med stormiddag och sju sorters kakor till efterrätt! Nu känns det snart som om jag ska explodera så mätt är jag, älskar falafel och rotfrukter... 
Ikväll kommer i alla fall upp lite tips om hur du får en bra start på veckan men just nu känns det som om jag försatts i matkoma och min största bedrift lär bli att byta TV-kanal. Jag både älskar och hatar att vara såhär... lugn? Efter ett tag blir det långtråkigt, och det känns som att jag är redo för måndag imorgon!

Nej, nu måste jag lägga mig i soffan och smälta maten ett tag. Jag och min lata kisse. ♥




Kommentarer
Postat av: alice

Du ser så fin ut<3

2012-09-16 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0