Guld och svart, trasigt och glammigt

Såhär ser dagens juveler ut! Nåja, på ena handen i alla fall.
Nu är jag hemma igen, idag är verkligen en såndär dag där huvudet bara bultar och man känner sig minst i världen och helst bara vill krypa upp i soffan med en kopp varm choklad och sju sorters kakor. Ja, ni vet ju vad jag menar, vem har inte sånna dagar? Inte för att det gör det mindre frustrerande...

Idag lägger jag Super-Elin på hyllan och plockar fram Mys-Elin. Världens maffigaste chokladkaka och té får göra mig sällskap medan jag frossar i gamla Vänner re-runs. Orkar jag ska jag pyssla ihop lite collage med!

Kommentarer
Postat av: Kajsa my

Du är för bra Elin! Kul att höra att du också ät mänsklig med dåliga dagar! =)

2012-09-26 @ 14:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0