Härliga Måndag!

God morgon på er,

Alltså jag börjar misstänka att jag är en av de där irriterande människorna som studsar upp på måndagar med mer energi än en dopad duracellkanin och alla andra bara HATAR!
Jag älskar faktiskt måndagar, så mycket ny energi, nya möjligheter, en helt ny vecka att se fram emot! Oj vad det lät klyschigt när jag skrev ner det ha ha.

Nu har jag i alla fall precis avslutat en härlig toast-frukost framför TV:n och sitter och bläddrar i H&Ms eget magazine medan jag dricker té och äter en kaka. Det är faktiskt förvånansvärt bra, och ett riktigt smart drag av H&M. 
Idag börjar jag vid halv ett, men jag tänkte åka in någon timme tidigare för att jobba undan det jag inte hinner med ikväll - då kickar ju Kalmar Fashion Week igång! Ska bli så roligt! Nej, nu ska jag läsa klart min tidning innan jag kilar iväg och sminkar på mig ansiktet.





Kommentarer
Postat av: Anna maria

Gott :D

2012-09-17 @ 10:38:47
Postat av: Yoannah

Va skönt att höra att det finns fler av oss "hatade" morgonmänniskor! ;)

2012-09-17 @ 10:49:56
URL: http://yoannah.se
Postat av: Anonym

Hehe s&M vibes;)

2012-09-17 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0