How I Met Your Mother-morgon

Finns det något bättre än gamla HIMYM-avsnitt och överblivna chips med dipp till frukost...? Av någon anledning kan jag alltid äta tills jag nästan spyr på kvällen, säga "Aldrig mer" och ändå smakar det lika gott på morgonen! Alltid!!
Hur som helst, idag hade jag tänk försöka ta en sväng in till stan, mamma behöver smakråd när hon ska skaffa en ny aftonklänning och vilken tjej vill inte springa från butik till butik med vackra klänningar?! Ikväll kommer Erik hit så vi kan vara sjuka tillsammans(han har blivit förkyld, jag KANSKE smittade honom haha), vi hade tänkt laga något lyxigt men det lär nog bli så att vi ligger utslagna i soffan och beställer hem mat istället...

Kommentarer
Postat av: Liborius

krya på er<3!

2012-09-08 @ 10:16:24
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: IDASWARDROBE.com

Mys! Älskar HIMYM! Och chips, haha! Hoppas ni får en fin dag och piggnar på er! Kramis

2012-09-08 @ 10:33:57
URL: http://IDASWARDROBE.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0