Jag och Violet säger godnatt!

Oj, det känns nästan som om mitt lugn övergick i dvala, men jag väljer att se det som så att jag jobbar hårt på vardagarna, och återhämtar mig ännu mer på helgerna!
Jag har i alla fall fått en del gjort idag, åt en fantastisk sushilunch och gick mest runt och myste. Nu slötittar jag på Miss Secret Agent, det är en av de där filmerna man liksom kan se hur många gånger som helst! Imorgon tänkte jag lägga upp ett schema här på bloggen över Fashion Week, den inleds ju på måndag med en utställning i Sture Salen på Kalmar Slott och det lär bli maffigt. Nu ska jag ta en kopp té, fortsätta kolla på filmen och pussa på Violet, ha en underbar kväll allihop, sov gott!


Kommentarer
Postat av: Stinis

Så söta!^^

2012-09-15 @ 22:58:13
Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla om den här väskan?

http://www.nattstad.se/Divaliciouz?id=4093571

2012-09-15 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0