Konstiga matvanor

Jag lyckades få med mig Erik till Pizza Palatset idag! Hade ett sånt där craving som bara kan släckas med pizzeria-pommes, det är något alldeles särskilt med sådana och salladsbordet är to die... Ni vet sånna där konstiga matvanor man har, som att äta det ljusa på ballerinakexet först eller äta upp riset först och sylten sen i en risifrutti? Jag har en hel del märkliga matvanor, och en av dom är att när jag äter pommes och börjar bli mätt äter jag bara upp ändarna. Jag tycker de är godast, särskilt när dom är krispiga! Det roliga är att jag inte ens reagerat på det förrän Erik skrattade åt mig idag och frågade vad jag höll på med...

...Och på tal om mat... Just nu tittar jag på Dinner Dates, ett program på TLC(bästa kanalen!) där en tjej eller kille får se fem stycken trerätters-menyer och sedan väljer de tre bästa, sen får personen träffa den som gjort varje meny och de går på dejt där "meny-skaparen" lagar sin menyn. I slutet väljer tjejen/killen vem hon/han vill gå på en andra dejt med! Ha ha, jag älskar sånna program!
Nu ska jag strax ställa mig och laga lite mat, pasta och tomatsås står på menyn(he he) idag, vem vill va min dejt?!

Flottig vardagslyx 

Spår efter Elin...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha men guuuuud...

2012-09-27 @ 18:48:04
Postat av: Frida

Jag är gärna din dejt nästa gång jag är i Kalmar! ;);) hehehe

2012-09-27 @ 20:04:24
URL: http://myfunnyparadise.devote.se
Postat av: Johanna Holm

HAHA va roligt, jag är helt tvärtom, tar bort ändarna på pommes o äter bara det i mitten!

2012-09-30 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0