Manikyr-dags snart!

När jag satt och knapprade på tangenterna och svarade på en massa mejl nyss tittade jag ner på mina händer och det slog mig att det snart är dags att boka tid för en ny manikyr igen! Den här gången funderar jag på att ta en fransk, och kanske kombinera med en pedikyr för lite extra lyx. Tänkte bjuda med Stina också, det är så härligt att luta sig tillbaka, bli ompysslad och skvallra med en vän medan man smuttar på en is-té!
Jag blev väldigt nöjd sist när jag var hos Nail Center, men jag är sugen på att hitta en lite mysigare salong nu, den här låg lite väl publikt och det räcker med att bli igenkänd i skolan där jag i alla fall kan röra på mig om det blir för mycket, en helt annan sak att sitta fast och bli utstirrad... Kan ni några bra? Liten och personlig vore perfekt!

Lite av min inkorg idag, eller ja, EN av dom... Mycket nu inför fashion week!
...Någonting sånt här är jag sugen på - klassiskt och elegant.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fransk manikyr är både så enkelt men ändå så snyggt! :) Hoppas du får en bra dag!

2012-09-12 @ 16:01:06
URL: http://ssandralundqvist.blogg.se
Postat av: Agnes

Jättefina naglar! :)

2012-09-12 @ 16:22:00
URL: http://avanturin.blogg.se/
Postat av: alice

Åh, fusk!<3

2012-09-12 @ 16:55:09
Postat av: elin

LISA NAILS PÅ BARONEN!! super bra och trevliga!

2012-09-13 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0