Matteprov

Gud, jag ryser bara av att skriva det. Hann inte blogga imorse utan var tvungen att skynda iväg för att kunna skriva provet. Som förresten gick alldeles rakt åt skogen, min hjärna börjar FUNKA igen men det innebär inte att det går snabbt, jag har inte ens hunnit med resten av det dom andra gjort... Jag hörde i alla fall efter så jag kan ta provet nästa vecka istället, jag ska klara det här!

Hoppas er dag började lite bättre, nu ska jag sätta mig med matteboken och nöta tills jag knappt kan skilja på upp och ner, i eftermiddag är dagens Fashion Week-aktivitet ett seminarie/föreläsning om "Ekoglamour". Det ska bli väldigt intressant att se!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Två snabba och välfungerande tips: Be om att få dela upp proven i två delar och om att få sitta enskilt. Det ger dig extra tid och extra lugn, en rättvisare chans med andra ord. Det får ta sin tid, din takt är det tempo du ska följa. Jag tror på dig, Elin! :)

Svar: Tack Jonna, jag blir bara så stressad av att inte ha en plan, du är fantastisk!
Elin Henriksson

2012-09-19 @ 13:43:10
Postat av: Fredrika

Vilka underbara smycken!

2012-09-19 @ 15:48:55
URL: http://alotlikefashion.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0