Meya Fluffy Jacket, Phyllis Bag och Tote Bag

Har ni sett vad vi fick in idag på Gypsy Groupie?! ÄNTLIGEN har väskan jag använder i princip varje dag(och alldeles för ofta för att vara modebloggare) kommit upp! Här, här och HÄR bl.a. ser ni hur jag burit den. 
Det var väldigt mycket duo-färgat den här rundan, och jag är riktigt nöjd med både fuskpälsarna och väskorna i pås-modell: lagom stora utan att bli helt otympliga. Mitt största kriterium när det gäller bra varje-dag väskor är att det ska få plats både A4-mappar, kalender och lite till och i de här får till och med min bärbara laptop plats!
Det börjar bli dags för en tävling snart med tycker jag allt...
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Älllllskar andra jackan!!!! Gorgous!

2012-09-28 @ 21:27:46
Postat av: Kajsa

Älllllskar andra jackan!!!! Gorgous!

2012-09-28 @ 21:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0