Mina ögonbryn

Ögonbryn är en väldig smaksak, precis som man kan föredra att vara blondin eller brunett kan man föredra små eller stora, breda eller smala ögonbryn. Jag plockade sönder mina TOTALT när jag var runt 12 och precis hade upptäckt pincetten. Två små streck blev resultatet, och mamma skrämde mig med skräckhistorier att om man plockade tillräckligt mycket slutade håret växa ut. Nu, fem år senare, har jag fått tillbaka dom helt, och jag älskar den buskiga formen!
Däremot är jag livrädd för att gå och få dom professionellt plockade och färgade(mer det första) på salong, tänk om jag får två (visserligen välformade, men ändå) streck igen?! 

Hur som helst, jag älskar vad ögonbryn gör för ansiktet, kolla bara in hur alla kändisar ser ut när de är bryn-lösa! Vad föredrar ni? Smala/tjocka?

Mina bryn, jag älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Systrar I Jeans

Fina ögon :)

Svar: Haha, tack! :-)
Elin Henriksson

2012-09-15 @ 20:32:38
Postat av: alice

ÄlskarälskarÄLSKAR dina ögonbryn!<3

Svar: KRAM och tack! ♥
Elin Henriksson

2012-09-15 @ 20:37:33
Postat av: Mikxki

Jag tycker att du har jättefina ögonbryn :D

Svar: TACK! :-D
Elin Henriksson

2012-09-15 @ 21:33:13
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Sally

Åh helt perfekta ögonbryn! Jag har alltid funderat på att få mina ögonbryn plockade för ha så svårt att forma en bra form själv! Men egentligen är det snyggast naturligt :)

Svar: Tack du goa!! Sant, det finns väldigt sällan nått mellanting mellan "totalplockade" och "au naturale", ha ha... :-)
Elin Henriksson

2012-09-15 @ 23:17:44
URL: http://salyle.spotlife.se
Postat av: lisa

Tjocka ska de va!!!

Svar: Rightgurl!!!
Elin Henriksson

2012-09-16 @ 14:30:41
URL: http://lisalohan.blogg.se/
Postat av: Louise

Behåll dem som de är!! Gick och fick mina "professionellt" plockade i fredags och de blev totalslaktade! :( Skulle döda för att få ha dina ögonbryn, haha :(

Svar: Det är det jag är rädd för, är bryn-paranoid ha ha... Dom växer tillbaka gullunge! ♥
Elin Henriksson

2012-09-16 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0