Ögonbryn + ansiktsmask


Jag körde ett litet mini-spa här hemma nyss, färgade ögonbrynen och satt med en fantastiskt värme-ansiktsmask från The Body Shop som jag fick av min vän Jonna.
Egentligen har jag funderat på att ha som rutin att gå och få mina bryn plockade och färgade en gång i månaden, men jag är livrädd för att få dom sönderplockade! Jag har relativt kraftiga bryn och trivs med det, dessutom tror jag jag är traumatiserad sen jag var 12 och upptäckte pincetten vilket resulterade i två smala streck till ögonbryn...

Satt och kollade lite pälsar(fusk, såklart) samtidigt, jag har ännu inte hittat den ultimata men absolut några värdiga alternativ som jag också funderar på att köpa in till Gypsy Groupie! Har ni några förslag på modeller, färg och material? Hit me!

Nu ska jag hugga in på soppa och vitlöksbröd, jag är inne i en period där soppa är det godaste som finns, just nu är min favorit den med ALLT! Blomkål, vitkål, potatis, risoni, svamp, morot, you name it... Kram på er!

Vardagslyx!





Kommentarer
Postat av: Anna maria

Du är så vacker...

Svar: Haha, tack!
Elin Henriksson

2012-09-09 @ 17:56:24
Postat av: Maria Erlandsson

Snälla Elin Mellannamn Henriksson!! Ska ni ta in pälsar, låt dig inspireras av denna perfekta från Miu Miu: http://www.net-a-porter.com/product/318786?cm_mmc=LinkshareUK-_-Hy3bqNL2jtQ-_-Custom-_-LinkBuilder&siteID=Hy3bqNL2jtQ-bflFUqd5nn9mCDT1weLFwQ

Den är min stoooora höst2012-dröm men alldeles för overprize givetvis! KOMIGENKOMIGENRÅ!!

Svar: SJUKT! Det är ungefär en sådana jag har kollat på! Finns i både svart och svartvit, en liknande i helvitt... KRAM!
Elin Henriksson

2012-09-09 @ 17:56:59
URL: http://keps.blogg.se
Postat av: [email protected]

långhåriga fina pälsar i långhårig fårull, då klipps bara djuret, med lite rundringning i fållen och utan krage. Jag skulle slå till direkt!

2012-09-09 @ 21:51:18
URL: http://bohemhoe.blogg.se
Postat av: maja, mode och inspiration

Jag tycker absolut att du ska ha lite härliga pälsar på din hemsida. Jag har alltid velat ha en svart, lite längre men har inte hittat den där perfekta. Hoppas du hittar några snygga, då kommer jag lätt köpa en!

2012-09-10 @ 09:27:17
URL: http://www.aleheim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0