Plugg i paisley

Nu har jag haft dagens första och enda lektion, jag måste verkligen lära mig sätta mobilen på flight mode för det är så otroligt stressande att den plingar till varje gång jag får ett mejl vilket är så ofta att den iprincip ligger och RINGER på bordet... Det kan inte vara hälsosamt att konstant påminnas om jobb när man redan sitter på en lektion! Om det är något jag fått lära mig är det att skilja olika former av arbete åt - det är så lätt att när man sitter och skriver en uppsats på datorn tänka att "Jag ska bara kolla mejlen lite snabbt... Och kolla upp det här med den här leverantören... Och blogga... Och..." Det är inte bra, och slutar oftast i ett dussin halvgjorda saker istället för en avklarad!
Jag ska strax bege mig in till stan för present-letning(jag är grym på presenter, det är så kul att leta och försöka hitta på den ultimata gåvan!), och jag tror jag har en idé om vad jag ska köpa...


Kommentarer
Postat av: Alice

Älsjar detaljerna!<3

2012-09-11 @ 12:23:13
Postat av: Anonym

Stressad much haha

2012-09-11 @ 14:58:37
Postat av: Skönhetsbloggen!

Snygga ringar!

2012-09-11 @ 17:01:56
URL: http://frida.blogg.se
Postat av: Yoannah

Snygga ringar! Speciellt den på långfingret var sjukt snygg!

2012-09-12 @ 10:24:24
URL: http://yoannah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0