Söndag morgon

Jag och Erik hade världens myskväll igår, som vanligt somnade jag som en klubbad pensionär i soffan... Vi hann i alla fall se en film, Wanderlust, som var riktigt bra!
Idag ska vi bara ta det lugnt större delen av dagen, jag måste fixa lite med Gypsy Groupie och göra lite research för en skoluppgift, om jag hinner ska jag dessutom försöka organisera upp min mejl för just nu är den en enda stor röra som jag inte hittar ett dugg i...

P.s - Jag måste bara tipsa om ett av mina favorit téer, Yogi Tea Green Chai, i varje té-påse får man med ett citat! Jag brukar dricka en kopp på morgonen och försöka tänka in citatet i det jag gör under dagen, lite som en dags-läxa. Idag stod det "Your character will give people the courage to trust you".


Kommentarer
Postat av: Izabella

Jag dricker också det där teet!

Svar: Übergott!!
Elin Henriksson

2012-09-09 @ 11:02:16
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se
Postat av: Anonym

Vart kan man få tag på det i Kalmar? :)

Svar: Det finns i hälsokost affärer och större mataffärer, typ City gross och Coop!
Elin Henriksson

2012-09-09 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0