Söndagskväll...

Åh, vilken dag... Det känns som jag har fått en hel del gjort, superskönt! Ni kanske märker att bloggen hamnar lite i skymundan på söndagar? Det är inte meningen, och man skulle tycka att det finns mer tid att blogga när man är ledig, men det är just det - jag är inte ledig! På söndagarna bokförs Gypsy Groupie och jag utvärderar veckan, pusslar ihop scheman, spånar på nya idéer och planeringar och tar ofta tag i de där viktiga men tråkiga mejlen man måste få iväg(alltid helst igår). Därför är det lättare att blogga på veckodagar, det faller in mer naturligt i schemat!

Nu sitter vi och tittar på How I Met Your Mother och ska snart äta blåbärspaj, söndagkvällarna är verkligen värdefulla för mig för det är då jag får umgås med hela min familj, äta en rejäl söndagsmiddag och titta på TV. Det känns liksom som man pysslar om varandra på ett annat sätt och laddar upp inför veckan tillsammans!

Jag ser fram emot måndag imorgon i alla fall, det är alltid lika kul och spännande med en ny vecka(med risk för att låta som jultomten på crack) och nya möjligheter! Tror jag ska försöka boka in lite lunchmöten om jag hinner, mejl är bra men det slår inte riktigt ett verkligt samtal person till person, man blir så mycket effektivare. Problemet är bara att jag måste hinna ta mig från skolan och tillbaka på en lunch, haha, vilket udda problem...
Hur som helst, hoppas ni får en lika skön söndagkväll som jag, det förtjänar ni. Godkväll allihopa!
Familjemys, synd att jag har fotfobi!

Kommentarer
Postat av: Lydia

Mysigt det låter/ser ut :)

2012-09-02 @ 21:28:19
URL: http://elementarpartiklar.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Är du intresserad av att kolla min bloppis? :) 
Kolla den gärna på: Http://Amandasbloppis.devote.se kram! 

2012-09-02 @ 22:05:38
Postat av: amanda

trevligt avslut på veckan!! :)

2012-09-02 @ 23:37:16
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Liborius

vart kommer mattan ifrån?:)

2012-09-03 @ 20:25:27
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0