Sushi + bloggpaus

Jag tänkte bara förvarna er redan nu att jag kommer ha en bloggpaus imorgon. Vet inte om jag någonsin haft en förut, men nu är det dags att ta ett steg tillbaka och reflektera lite över vart jag vill komma, både inom företagsvärlden och när det gäller bloggen. Ta en hel dag bara för mig själv, tänka igenom och fatta beslut, stanna upp lite och skriva en långsiktig mål-lista och dela upp det jag vill göra. Det är svårt att hinna med när livet alltid rusar i 120 km/h.

Nej, nog om sånt tråkigt! Och det där jag sa om "fräsch dag" imorse...? Pffft, glöm det! Sushi blev det ju som ni ser men ikväll slår vi på stort med tacos och, ve och fasa, ÄNNU MER NACHOS!!! Oj så gott, och oj så onyttigt. Men det är jag värd!


Kommentarer
Postat av: Alice

Neeeej inte bloggpaus:(<3

2012-09-29 @ 17:52:12
Postat av: Anonym

kom tbx:(

2012-09-30 @ 12:37:20
Postat av: Evelina

Sushi <3

2012-09-30 @ 21:26:16
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se
Postat av: IMPASHION - Pelin Özan

Hej snygging! Har du slutat som STIL-bloggare? Varför det?

2012-12-02 @ 13:35:11
URL: http://www.impashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0