The How-do-you-do-Ma'am: My version of the cowboy-trend

Jag är inte helt på samma sida som broderade blusar, söta western-kjolar och ett överflöd av fransar, men vissa delar av trenden är sånt jag faktiskt kan tänka mig! Hattar är ju ett av mina beoende och pinsamt nog äger jag inte en enda i i cowboy-stuk, det ska jag ändra på i år.
Det här är min twist på den superheta trenden just nu, tänk country gal i en lång jeansklänning, cowboyhatt, boots med konklack och en cowboyslips, möter rik glamgirl i päls, stora solglasögon, skimrande slinkig clutch och med glittriga stenar hängande från öronen? Fab!

Klänning 399:-, Solglasögon 149:-, Päls 999:-, Hatt 129:-, Örhängen 79:50:-, Scarf 99:-, Boots 399:-, Väska 99:-, Halsband 79:50:-

Kommentarer
Postat av: Lina

du har helt sjuka idéer och ihopsättningar av outfits. vissa är verkligen heeelt galna, men det är så jävla skönt med någon som bara kör sitt race och ingen annans! sluta aldrig med det. och fastän jag antagligen aldrig hade klätt mig ens i närheten av din stil tycker jag att den är fantastisk och riktigt snygg (spejsad kanske beskriver den bäst i mina ögon), men den passar verkligen dig som handen i handsken. antar att det sista jag vill säga är tack, helt enkelt för att du är så bra.

2012-09-28 @ 13:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0