Torsdagsfrukost!

God morgon på er!

Nu sitter jag och äter toast och dricker juice medan jag kollar på Masterchef Australia(undrar hur många gånger jag skrivit den meningen?). Det känns som om det här kommer bli en kreativ dag där jag är effektiv och positiv! Jag har börjat spåna lite på en tjejklubb i Kalmar-regionen som skulle hitta på roliga aktiviteter för att "stressa av" under veckodagarna, jag tänker yoga, manikyr osv, vi får se! Sen har jag blivit extremt sugen på att vara med i Let's Dance, jag är inte helt säker på om det är för att jag bara saknar programmet eller för att jag har något lustigt behov av att ALLTID ha supermycket att göra, haha... Jag kanske borde mejla TV4?
Nej, nu måste jag springa och göra mig i ordning, vi hörs sen!

Jag älskar att dricka ur tjusigare glas, det är ett så enkelt sätt att piffa upp vardagen! Faktum är att jag har en fascination för glas i allmänhet, vilken knäpp liten hobby, hmm...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hoppas du får en kanondag!!
Förstår inte hur mycket som måste snurra i ditt huvud, hur får du ens ro att sova med alla dessa idéer? haha :)

2012-09-06 @ 08:15:46
Postat av: Aöice

Hahah, så söt du är!<3

2012-09-06 @ 10:09:31
Postat av: MyzaaN

skulle lätt rösta på dig i lets dance

2012-09-06 @ 15:56:45
URL: http://Myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0