BALANCE

GOD MORGON på er, och glad måndag! 

Jag älskar måndagar - början på något nytt, ny styrka, nya tag. Det kan ju också bero på att jag inte har min första och enda lektion förrän klockan halv ett, haha ..
Nå, jag brukar bara ta en halvtimmes sovmorgon, sen går jag upp och kör igång med dagen! Usch, jag saknar verkligen inte tiden när jag kunde sova till 12 och sedan ligga i sängen till halv tre, jag kommer nog aldrig förstå det mer. Varför slösa bort halva dagen?!

Nu sitter jag i alla fall och pluggar, det verkar bli en sån dag idag - plugga, skola, plugga, träna. Men det är ju faktiskt helt okej ibland, eller hur? Klämmer in några smoothies här och var för bränsle och energi, det är verkligen the magic beverage! Min första krogbeställning som 18-åring lär ju låta någonting såhär: "Ehh .. Säljer ni smoothies? Nej utan alkohol. Med mango och babyspenat tack? Okej jag ska nog gå nu." Förresten, ungefär såhär känner jag inför att bli myndig.

Nej hörrni - jag ska förbereda några inlägg till er med, hoppashoppashoppas jag hinner med en outfit idag med! Ha en superfin måndag så hörs vi lite senare, okej?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser så harmonisk ut nu för tiden :$

2013-01-21 @ 10:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0