DRESSING ROOM ♥ LOVE

 Captions:
I - A sudden urge for all things peachyfuschia-ish pink. Silk blouse from STOCKHLM.
II - Also, let's talk about fluffy things - why is this suddenly a must?!
III - .. Am I slowly allowing myself to fall in love with platform sneakers? (+ track pants)
IV - Baggy jeans love
 
 
Jag har påbörjat ett litet "projekt" på min instagram(@thegypsyelin) på sista tiden - jag älskar att shoppa och jag vet att jag delar den passionen med många av mina följare, därför har jag börjat(nåja, försöker) bli bättre på att knäppa bilder när jag provar saker och är ute och shoppar! Jag älskar själv att se vad folk provar och vad som finns i butikerna, det säger något utöver de få saker man faktiskt köper av allt man testar och som visas upp i bloggen. Det blir som en live-uppdatering straight from the battlefield =D

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Love love love! Speciellt baggy jeansen ^^

2013-01-07 @ 14:30:00
URL: http://dreamsaboutjanedoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0