INSTANT SNAPS

Hello helloo!

Jag har åkt på en riktig tjottablängare till förkylning, hoppas jag frisknar till mig till lasergamet med vänner imorgon bara .. Oh well! Nu ska jag gå på inspirationsjakt på internet, så länge får ni njuta av några av mina senaste bilder från Instagram(@thegypsyelin), det är lite mer vardag där, väldigt mycket mat och alla guldkorn jag snubblar över varje dag. Det blir en hel del!
 
// 1. DIY-time! Just nu står en gammal skinnjacka under renovering och golvet är täckt med en matta av gamla kläder, ahhh, good times .. // 2. Mellanmål här om dagen, Hulken i mat-version borde väl skrämma bort den jämrans sjukdomen?! // 3. Grapfrukt, annanas och granatäpplesmoothie med agave - konsistens som en slushie och helt himmelskt gott! Ni undrade om recept, och det är bara till att frysa grape och annanas och mixa med ekologisk granatäpplejuice och agavesirap. Simple as that, and as delicious as OUT-OF-THIS-WORLD! // 4. Vackra byggnader till och från lunchen, ibland är den här staden bra vacker. //
 
 
all photos @thegypsyelin
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej, ville bara kika in och säga att din blogg är grym! Kram

www.urbanstyle.se/felicianilsson

2013-01-24 @ 17:36:47
URL: http://www.urbanstyle.se/felicianilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0